دنیا بھر میں سوشل میڈیا پلیٹ فارم ’ایکس‘ (سابقہ ٹوئٹر) کی سروس گزشتہ روز متاثر رہی، جس کے باعث لاکھوں صارفین کو رسائی میں مشکلات کا سامنا کرنا پڑا۔
اگرچہ کمپنی کی جانب سے اس خلل کی کوئی تکنیکی وضاحت فراہم نہیں کی گئی، تاہم پلیٹ فارم کے مالک ایلون مسک نے خود کو اس کا ذمہ دار قرار دیا ہے۔
ایلون مسک کا حیران کن اعتراف
ایلون مسک نے ایکس پر اپنی پوسٹ میں سروس متاثر ہونے کا اعتراف کیا اور کہا کہ یہ ان کی کوتاہی کا نتیجہ ہے۔ انہوں نے لکھا، "میں نے دوبارہ 24 گھنٹے کام کرنا شروع کر دیا ہے اور سوتا بھی دفتر میں ہی ہوں۔”
مسک کا کہنا تھا کہ انہیں ایکس، ٹیسلا اور اسٹارشپ جیسے اہم منصوبوں پر زیادہ توجہ دینی چاہیے کیونکہ ان کے پاس اہم اور مستقبل ساز ٹیکنالوجیز موجود ہیں۔
"اہم ٹیکنالوجیز پر توجہ دینا ہوگی” — ایلون مسک
انہوں نے کہا کہ اس ہفتے سروس متاثر ہونے کا واقعہ اس بات کا اشارہ ہے کہ کمپنی کو بڑے پیمانے پر آپریشنل تبدیلیوں کی ضرورت ہے۔
سروس متاثر ہونے کے دوران دنیا بھر سے ہزاروں صارفین نے شکایات کیں کہ انہیں لاگ ان، پوسٹنگ اور فیڈ دیکھنے میں دشواری ہو رہی ہے۔
صارفین کی جانب سے شکایات کا طوفان
ماہرین کے مطابق یہ واقعہ ایکس کے لیے ایک اہم تنبیہ ہے، خاص طور پر جب وہ خود کو ایک جدید، مؤثر اور قابلِ اعتماد پلیٹ فارم کے طور پر پیش کرنا چاہتا ہے۔